Efektivnost interní komunikace v organizaci – Anna Suetina
Anna Suetina
Diplomová práce
Efektivnost interní komunikace v organizaci
Efficiency of internal communication in organization
Anotace:
Diplomová práce se věnuje intranetu jakožto hlavnímu nástroji vnitrofiremní komunikace. Hlavním cílem je návrh systému měření efektivnosti intranetu ve vybrané organizaci. První část představuje vymezení teoretického rámce, včetně pojmů a principů týkajících se dané problematiky. Druhá část práce se zaměřuje na proces komunikace ve společnosti a portál sloužící k její fungování, na jejich prvky a systém …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the intranet that is the main tool of company’s internal communication. The main objective is to design a system for measuring the effectiveness of the intranet in a selected organization. The first part presents the theoretical framework, including concepts and principles related to the issue. The second part of the thesis focuses on the process of communication in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Marek Stříteský
- Oponent: Dana Formánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80404
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Internal communication in a selected company
Šimon Kopsa -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
An Analysis of Internal Communication in the Holding Company UNEX a.s.
Blanka URBÁŠKOVÁ -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová