Bc. Lukáš Michal

Master's thesis

Nákupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov

Shopping Behavior of Football Fans Club Bayern Munich
Anotácia:
ANOTACE Diplomové práce se zabývá Nákupním chováním fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Cílem této práce je popsat prostředí fotbalového klubu Bayern Mnichov a na základě ankety analyzovat kupní chování fanoušků fotbalového klubu Bayern Mnichov. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části je stručně popsán vznik, vývoj a současná situace …viac
Abstract:
ANNOTATION The thesis deals with the shopping behavior of fans of the football club Bayern Munich. The aim of this paper is to describe the environment of the football club Bayern Munich and based survey to analyze the purchasing behavior of fans of the football club Bayern Munich. The theoretical part talks about marketing in general, the marketing management and purchasing behavior. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedúci: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masaryk University

Faculty of Sports Studies

Master programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport