Stres v profesi pedagogického pracovníka – Bc. Eva Hrnčířová
Bc. Eva Hrnčířová
Bakalářská práce
Stres v profesi pedagogického pracovníka
Stress in a profession of educational personnel
Anotace:
Práce se zabývá tématem stres v profesi asistenta pedagoga. V teoretické části jsou v první kapitole popsáni pedagogičtí pracovníci, jejich zátěžové situace a konkrétnější zaměření na profesi asistenta pedagoga, druhá kapitola je věnována specifikům stresu, stresorům, také stresovým situacím v profesi asistenta pedagoga. Třetí kapitola zahrnuje empirickou část. Zde je uvedeno, že se jedná o kvalitativní …víceAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with the theme the stress in a profession of teaching assistant. In The Theoretical Part of this thesis, in the first chapter, there is introduced the educational staff, their stressful situations, and it’s also focused on profession of teaching assistant; the second chapter describes specifics of stress, stressors, as well stressful situations of teaching assistant. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p2dux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ