Marketingové komunikace letecké společnosti – Mgr. Jarmila SKOČDOPOLOVÁ
Mgr. Jarmila SKOČDOPOLOVÁ
Diplomová práce
Marketingové komunikace letecké společnosti
Marketing Communications Of Airlines
Anotace:
Cílem práce je zejména vytvoření unikátního návrhu projektu pro leteckou společnost České aerolinie, který vychází z podrobné analýzy marketingových komunikací ČSA a low-cost dopravce Smart Wings. Projekt nabízí radu, jak čelit globálním aspektům podnikání v oblasti letecké dopravy, a také, na základě strategie bojové značky, účinnou taktiku obrany proti nízkonákladové konkurenci. Výsledkem projektu …víceAbstract:
The goal of this work is to make a unique project for Czech airlines that is based on an analyse of marketing communication of CSA and low-cost carrier Smart Wings. This project will offer a suggestion how to face global aspects in this type of business and, based on „fighting brand strategy“, how to fight low-cost competition. The result is going to be a draft for communication campain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2732
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKOČDOPOLOVÁ, Jarmila. Marketingové komunikace letecké společnosti. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Denisa Pešková -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková -
Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích
Lucie Dvořáková -
Marketingová komunikace vybraných organizací
Karel KOHOUT -
Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Lukáš Zdražil -
Analýza masmediální komunikace na trhu letecké dopravy
Kamila Pešová -
Marketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností
Adam PÁNEK