Lucie Dvořáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích

Marketing Communication of Airlines on Social Media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v marketingové komunikaci leteckých společností. Konkrétně se zabývá poměrně novou, rychle rostoucí sociální sítí TikTok a jejím potenciálem pro odvětví letecké dopravy. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh využití TikToku pro českou leteckou společnost Smartwings, která v tuto chvíli nedisponuje aktivním účtem. Práce se nejprve zaměřuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the utilization of social media in the marketing communication of airline companies. Specifically, it deals with the relatively new, rapidly growing social network TikTok and its potential for the aviation industry. The main objective of this thesis is to propose the utilization of TikTok for the Czech airline company Smartwings, which currently does not have an active …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Luděk Kühr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92286