Loajalita zákazníků internetových obchodů – Jonatan Šumavský
Jonatan Šumavský
Master's thesis
Loajalita zákazníků internetových obchodů
Customers Loayalty in E-commerce
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je nalezení faktorů, které přispívají k loajalitě zákazníků na internetu. V aplikační části práce je cílem nalézt tyto faktory u konkrétního internetového obchodu Úžasnédárky.cz. Pro nalezení těchto faktorů je ve výzkumu použita metodika komunitního výzkumu pro cílovou skupinu zákazníků obchodu. Dále práce stručně pojednává o vývoji a historii internetu, který umožnil vznik …viacAbstract:
The objective of this thesis is to find those factors that help create customers loyalty in E-commerce. In the application part of this thesis the objective is to those factors for a specific E-commerce store Úžasnédárky.cz. To find these factors in this thesis we used community research methodology applied to the target group. This thesis also describes the evolution and history of the internet which …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44063
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedúci: Radek Tahal
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44063
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty online nakupování v podmínkách specializovaného podniku internetového obchodu
Jovanka Linhartová -
Online propagace průmyslového podniku
Filip Kempa -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
Sjednávání pojištění přes online a offline aplikace
Miroslava Šandová -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro