Blog jako nástroj budování značky XY – Bc. Karolína Lukašíková
Bc. Karolína Lukašíková
Diplomová práce
Blog jako nástroj budování značky XY
The Blog as a Tool of Brand Building of YX
Anotace:
Diplomová práce zkoumá blog jako nástroj budování značky. Teoretická část práce vysvětluje termíny budování značky, komunikační mix, online marketing se zaměřením na obsahový marketing a blog jako takový. Praktická část se věnuje analýze stávajícího blogu knižního nakladatelství. Na základě závěrů analýzy je v projektové části navržena nová komunikační strategie blogu.Abstract:
The thesis examines the blog as a brand building tool. The theoretical part of the thesis explains the terms brand building, communication mix, online marketing with a focus on content marketing and the blog. The practical part is devoted to the analysis of the existing book publishing blog. Based on the conclusions of the analysis, a new communication strategy of the blog is proposed in the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukašíková, Karolína. Blog jako nástroj budování značky XY. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
Barbora HOLEŠOVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace Střední školy knižní kultury
Nikola Mauleová -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace knihoven v ČR
Karolína Vyhlasová -
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Petra Horáková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář