Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu – JUDr. Zdeněk Kučera, Ph.D.
JUDr. Zdeněk Kučera, Ph.D.
Bakalářská práce
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku v oblasti e-businessu
business plan and founding of a small company in the e-business field
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán a založení malého a středního podniku v oblasti e – businessu“ je volba strategie při založení podnikatelského subjektu. V teoretické části je představeno prostředí e-businessu a strategické plánování se zaměřením na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Praktická část pojednává o strategickém postupu při založení společnosti s ručením omezeným …víceAbstract:
The objective of the thesis: “Bussines plan and founding of a small company in the e – business field” is the strategy selection within the founding of a company. In the theoretical part the environment of e - business and strategy planning with a view to the internal and external analysis is introduced. Practical part deals with the strategic procedure within the founding of the limited company in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qupiy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 7. 2007
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová