Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie. – Štěpán Trojánek
Štěpán Trojánek
Diplomová práce
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Marketing communications & sustainable development: Conflict or synergy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to find out whether there is a conflict between marketing communications and sustainability or if these can benefit from each other and how to apply this synergy in business reality. Firstly, overall impact of marketing communications on sustainable development is analyzed, mainly in terms of communications' content, and a potential role of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Jan Binar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
Adéla Rašková -
Udržitelný marketing na základě principů ESG
Nikol Bártová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
Karolína Hlaváčková -
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Karolína Špačková -
Rozvoj komunitního turismu u shuarského etnika v Ekvádoru
Anna Homolová