Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku – Kateřina Mudrová
Kateřina Mudrová
Bachelor's thesis
Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku
Sale and Sales return through the distant communication
Abstract:
Tato práce vysvětluje pojmy komunikace na dálku a jejich využití v praxi. Praktická část se poté zaobírá jakými metodamy lze zboží reklamovat, jaké jsou nejčastější postupy prodejců a neopomíná práva spotřebitelů. V závěru jsou shrnuty zjištění autorky a jako přílohy jsou přidány jednak výzkumy Sdružení obrany spotřebitelů a jednak výsledky dotazníkového šetření provedeného autorkou.Abstract:
This work handles with the sales and sales returns dilemma. The practical part contains of research of the assosiation SOS and research made by the author. There are summarized the results of the thesis in the conclusion. Appended are field researches made by the SOS association and the author.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7059
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2008
- Supervisor: Olga Horová
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales and development of electronics industry companies in China
Caimeng Jiang -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Art market and auction sales in England and their coverage in the British media with a commentary and a glossary
Helena ČIHÁKOVÁ -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew