Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku – Kateřina Mudrová
Kateřina Mudrová
Bakalářská práce
Prodej a reklamace pomocí komunikace na dálku
Sale and Sales return through the distant communication
Anotace:
Tato práce vysvětluje pojmy komunikace na dálku a jejich využití v praxi. Praktická část se poté zaobírá jakými metodamy lze zboží reklamovat, jaké jsou nejčastější postupy prodejců a neopomíná práva spotřebitelů. V závěru jsou shrnuty zjištění autorky a jako přílohy jsou přidány jednak výzkumy Sdružení obrany spotřebitelů a jednak výsledky dotazníkového šetření provedeného autorkou.Abstract:
This work handles with the sales and sales returns dilemma. The practical part contains of research of the assosiation SOS and research made by the author. There are summarized the results of the thesis in the conclusion. Appended are field researches made by the SOS association and the author.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Sales and development of electronics industry companies in China
Caimeng Jiang -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Art market and auction sales in England and their coverage in the British media with a commentary and a glossary
Helena ČIHÁKOVÁ -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew