Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí – Pavel Egorov
Pavel Egorov
Bachelor's thesis
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Influencer marketing and promotion on social networks
Abstract:
Výzkum je věnován studiu metod propagace společností na sociální síti Instagram. Vý-znam studie určuje široké používání sociálních sítí, zejména Instagramu, a to jak mezi spotřebiteli, kteří používají sociální sítě k zábavě a komunikaci, tak mezi obchodními jednotkami, které považují Instagram za platformu pro propagaci. Účelem práce je ana-lyzovat stávající metody propagace poskytované sociální sítí …moreAbstract:
The research is devoted to the study of methods of company promotion on the social network Instagram. The significance of the study determines the widespread use of so-cial networks, especially Instagram, both among consumers who use social networks for entertainment and communication, and among business units that consider Instagram to be a platform for promotion. The purpose of this work is to analyze …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Benda
- Reader: Renata Čuhlová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Nguyen Huy Phuong Pham -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova