Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí – Pavel Egorov
Pavel Egorov
Bachelor's thesis
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Influencer marketing and promotion on social networks
Anotácia:
Výzkum je věnován studiu metod propagace společností na sociální síti Instagram. Vý-znam studie určuje široké používání sociálních sítí, zejména Instagramu, a to jak mezi spotřebiteli, kteří používají sociální sítě k zábavě a komunikaci, tak mezi obchodními jednotkami, které považují Instagram za platformu pro propagaci. Účelem práce je ana-lyzovat stávající metody propagace poskytované sociální sítí …viacAbstract:
The research is devoted to the study of methods of company promotion on the social network Instagram. The significance of the study determines the widespread use of so-cial networks, especially Instagram, both among consumers who use social networks for entertainment and communication, and among business units that consider Instagram to be a platform for promotion. The purpose of this work is to analyze …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Nguyen Huy Phuong Pham -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova