Žák s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy – Bc. Vendula Henclová
Bc. Vendula Henclová
Diplomová práce
Žák s vývojovou dysfázií na prvním stupni běžné základní školy
Pupil with developmental dysphasia at mainstream lower primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice vývojové dysfázie u žáků mladšího školního věku integrovaných v běžné základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje poznatky o problematice vývojové dysfázie, vývoji jedince v mladším školním věku, integraci a funkci speciálně pedagogického centra. Praktická část se zabývá případovými studiemi čtyř žáků prvního stupně základní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with developmental dysphasia of pupils in younger school age, who are integrated to mainstream primary school. The thesis is divided into two main parts. The first one is theoretical and summarizes knowledge about developmental dysphasia, development of pupil in younger school age, integration and a function of Special Education Center. The practical part describes cases of …víceKlíčová slova
vývojová dysfázie specificky narušený vývoj řeči opožděný vývoj řeči narušená komunikační schopnost mladší školní věk první stupeň základní školy integrace speciálně pedagogické centrum developmental dysphasia specific language impairment delayed speech speech impairment younger school age lower primary school integration Special Education Center
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yis0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská