Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické – Bc. Dagmar Kalová
Bc. Dagmar Kalová
Diplomová práce
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
SFUMATO as an effective method of the nuclear Reading Education at the Practical Elementary School
Anotace:
Anotace: Bc. Kalová Dagmar, SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické, diplomová práce, Brno, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky, 2009, 56 stran. Diplomová práce popisuje výuku prvopočátečního čtení na základní škole praktické. V práci jsou charakterizovány nejfrekventovanější metody prvopočátečního čtení, čtení metodou …víceAbstract:
Abstract: The diploma thesis characterizes education of the nuclear reading at the practical elementary school. In the thesis are characterized high frequency methods of the nuclear reading, the SFUMATO reading, specifics of the reading education at the practical elementary school. Practical part describes in detail the SFUMATO reading at the practical elementary school.Klíčová slova
Klíčová slova prvopočáteční čtení metoda globální metoda analyticko-syntetická metoda SFUMATO základní škola praktická žáci s lehkým mentálním postižením PaedDr.Mária Navrátilová Keywords initiatory reading global method analytic-synthetic method reading method SFUMATO practical elementary school pupils with cephalonia
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ly7i5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová