Mgr. Hana Lenertová
absolventská práce studenta CŽV
WeDo2 v kroužku robotiky na ZŠ
WeDo2 in robotic clubs at elementary schools
Abstract:
Lenertová, H. Lego WeDo 2.0 v kroužku robotiky na ZŠ. Studium k výkonu specializační činnosti. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání, 2019. Závěrečná práce se zabývá využíváním robotické stavebnice LEGO WeDo 2.0 v rámci náplně kroužku robotiky a zábavné logiky na základní škole. Hlavním cílem práce je seznamovat studenty a učitele se stavebnicí LEGO WeDo 2.0. Práce ukazuje …moreAbstract:
Lenertová, H. Lego WeDo 2.0 in robotic clubs at elementary schools. Studies for performance special activity. Brno: Mendel University in Brno, Institute of Lifelong Learning, 2019.The diploma text looks into using LEGO Education WeDo 2.0 set in robotic clubs at elementary schools to make learning more playful and engaging. The primary aim is to inform students and teachers of LEGO WeDo 2.0 set. This …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zuzana Klusková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong Learningceloživotní / field:
Study to perform specialized activities / Coordination in ICT
Theses on a related topic
-
Návrh optimálního řízení RC modelu auta pomocí dynamického programování
Jakub MATOUŠEK -
Koordinace páteřních linek veřejné hromadné dopravy modelem matematického programování
Viliam Lábsky -
Modely cílového programování: teorie, aplikace, softwarová podpora
Veronika Skočdopolová -
Kolaborativní robotika a RGBD kamery
Tomáš Michalovský -
Swarm Robotics
Quoc Bao Diep -
Robotika s iRobot root
Karel Dobrovolný -
Mobilní robotika v bezpečnostních složkách
Michal Jarka -
Robotika a automatizace ve výuce na 2. stupni ZŠ
Tomáš MÝLEK