PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ – Anežka ŠTUKAVCOVÁ
Anežka ŠTUKAVCOVÁ
Master's thesis
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ
The Preschool Education and Development of Functions Reading of Children from Social Disadvantaged Environment
Abstract:
Cílem práce bylo ověřit, zda předškolní vzdělávání (PV) u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí pozitivně ovlivňuje funkce čtení reverzní rozlišování tvarů. Studie částečně navazuje na práci Cakirpaloglu a Kořínka (2014). Byly stanoveny hypotézy o statisticky významném rozdílu mezi dětmi s PV a bez PV ve funkci čtení v 1. polovině 1. ročníku, v 2. polovině 1. ročníku a v 1. polovině 2. ročníku …moreAbstract:
The main aim of this thesis was to verify whether Preschool Education (PE) of Children from social disadvantaged environment influence the functions of reading positively, specifically the reverse shape differentiation. The study continues in the study of Cakirpaloglu & Kořínek (2014). A significant difference between children with PE and children without PE in function reading within the 1. half of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Accessible from:: 2. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTUKAVCOVÁ, Anežka. \textit{PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/1tcyt2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTUKAVCOVÁ, Anežka. PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights