Mgr. David NĚMEC

Bakalářská práce

Analýza věrnostního programu-BAŤA KLUB

Analyse of Loyalty program - Baťa klub
Anotace:
Práce {\clqq}Analýza věrnostního programu Baťa klub`` zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních …více
Abstract:
A dissertation named {\clqq}Analysis of a loyalty program Baťa club`` tackles a dilemma of a loyalty program as a part of the communication mix. In the theoretical part does the author describe the loyalty program as the part of the sales support channel which is one compo-nent of the communication mix. There are highlighted basic definitions and also specifics of the loyalty programs including strong …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4867

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Barbora Skalníková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMEC, David. Analýza věrnostního programu-BAŤA KLUB. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace