Analýza věrnostního programu-BAŤA KLUB – Mgr. David NĚMEC
Mgr. David NĚMEC
Bakalářská práce
Analýza věrnostního programu-BAŤA KLUB
Analyse of Loyalty program - Baťa klub
Anotace:
Práce {\clqq}Analýza věrnostního programu Baťa klub`` zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních …víceAbstract:
A dissertation named {\clqq}Analysis of a loyalty program Baťa club`` tackles a dilemma of a loyalty program as a part of the communication mix. In the theoretical part does the author describe the loyalty program as the part of the sales support channel which is one compo-nent of the communication mix. There are highlighted basic definitions and also specifics of the loyalty programs including strong …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4867
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEC, David. Analýza věrnostního programu-BAŤA KLUB. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Psychologické aspekty podpory prodeje zaměřené na děti
Karolína Sobišková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza podpory prodeje v různých fázích zákaznického procesu ve společnosti Autobond
Michaela Bušková -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová