Bc. Alžběta Chrobáková

Master's thesis

Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy

Marketing strategy of company entry into territorially new markets
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií při vstupu podniku na teritoriálně nové trhy. Cílem bylo navržení marketingové strategie pro novou brněnskou pobočku kavárny Relax. Jedná se již o druhý podnik majitelů, přičemž první byl zřízen na pražském sídlišti a úspěch mu zajistila doplňková služba v podobě dopoledních kurzů pro děti. V první části jsou zpracovány poznatky z odborné literatury …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy when the company enters territorially new markets. The aim was to design a marketing strategy for the new Brno branch of the Relax café. It is the owners' second business, with the first being set up in a Prague housing estate, and success provided by an additional service in the form of morning courses for children. The first part summarizes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Martin Přibyl, MBA Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.