Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy – Bc. Alžběta Chrobáková
Bc. Alžběta Chrobáková
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na teritoriálně nové trhy
Marketing strategy of company entry into territorially new markets
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií při vstupu podniku na teritoriálně nové trhy. Cílem bylo navržení marketingové strategie pro novou brněnskou pobočku kavárny Relax. Jedná se již o druhý podnik majitelů, přičemž první byl zřízen na pražském sídlišti a úspěch mu zajistila doplňková služba v podobě dopoledních kurzů pro děti. V první části jsou zpracovány poznatky z odborné literatury …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy when the company enters territorially new markets. The aim was to design a marketing strategy for the new Brno branch of the Relax café. It is the owners' second business, with the first being set up in a Prague housing estate, and success provided by an additional service in the form of morning courses for children. The first part summarizes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup společnosti pro praktickou podporu gastronomie na zahraniční trhy
Aneta Lázničková -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič