Nikola Poláková
Bakalářská práce
Marketing v cestovním ruchu
Marketing in travel and tourism
Anotace:
Bakalářská práce Marketing v cestovním ruchu se zabývá marketingem kulturního dědictví, konkrétně hradu Pecka, který je ve vlastnictví městyse Pecka. První část práce obsahuje teoretická východiska, včetně vysvětlení základních pojmů marketing, marketingový mix, zážitkovost a interpretace kulturního dědictví, návštěvnost a návštěvník v cestovním ruchu. Praktická část se věnuje minulosti i současnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis Marketing in Travel and Tourism focuses on marketing of cultural heritage, specifically on the Pecka Castle, owned by a small town of Pecka. The first part consists of theoretical background and explanations of basic terms, including marketing, marketing mix, experience and interpretation of cultural heritage, attendance and tourist in travel and tourism. The practical part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Kacetl, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jiří Petera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva