Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Michal Hajný
Bc. Michal Hajný
Master's thesis
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer Preferences of chosen group of population within the Business Concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení postojů a preferencí týkajících se produktů fair trade u spotřebitelů ve věku 15-59 let, tedy zástupců generace X a Y, na území České republiky. Cílem diplomové práce je sestavení doporučení a návrhů pro vybrané podnikatelské subjekty v dané oblasti, jež jsou sestaveny na základě zjištěných spotřebitelských preferencí zkoumaných skupin.Práce je rozdělena na …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the evaluation of attitudes and preferences concerning fair trade products among consumers aged 15-59, thus representatives of generation X and Y, in the Czech Republic. The aim of the thesis is to create recommendations and proposals for selected business entities in the examined area, which are compiled based on observed consumer preferences of the examined groups …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAJNÝ, Michal. \textit{Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1tvcyf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Fair Trade in the Czech Republic: Comparative Analysis of Fair Trade in the Czech Republic and Germany
Marie ŽÁČKOVÁ -
Koncept Fair Trade a jeho možnosti v prostředí maloobchodu na území České republiky
Jirušková Jirušková -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová -
Consumer Preferences of Fair Trade Products in Czech Republic
Elina Ganeeva -
Comparative network analysis of Fair Trade movement in the Central and Eastern Europe region (CEE)
Alžběta Fousová -
Contribution of fair trade labeled coffee to better living standard for certified coffee farmers in Ethiopia
Rebecca Regassa Ashame -
Marketingové strategie hnutí Fair trade
Marie Kučerová -
Případová studie distributora Fair Trade kávy v ČR
Klára Bílková
Názov
Vložil
Vložené
Práva