Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy – Bc. Silvie Vornayová
Bc. Silvie Vornayová
Bakalářská práce
Analýza spotřebního chování na trhu s oděvy
The analysis of consumer behaviour on the clothes market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitele na trhu s oděvy. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy spotřebitel, spotřební chování, faktory ovlivňující jeho chování, kupní rozhodovací proces a současná situace na trhu s oděvy. V následující části práce je proveden kvalitativní marketingový výzkum pro zjištění spotřebního chování v Jihočeském kraji formou dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of this Bachelor's thesis is to analyze consumer behavior in the clothing market. The theoretical part are characterized by concepts of consumer, consumer behavior, factors influencing its behavior, the purchase decision process and the current situation in the clothing market. The following section is a qualitative market research for the determination consumer behavior in the South Region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/iguqr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua