Adam Vágner

Bachelor's thesis

Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi

Marketing strategy of CK Monoi
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii cestovní kanceláře Monoi, rozdělenou na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategického marketingu a analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy na základě odborné literatury. Praktická část popisuje cestovní kancelář Monoi se zaměřením na zájezdy šité na míru dle potřeb zákazníků. Hodnocení …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the marketing strategy of the travel agency Monoi, divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and strategic marketing, and analyzes the external and internal environment of the company based on professional literature. The practical part describes the travel agency Monoi focusing on tailor-made trips …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Daniela Vrtišková, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON