Adam Vágner
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Marketing strategy of CK Monoi
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii cestovní kanceláře Monoi, rozdělenou na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu, strategického marketingu a analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy na základě odborné literatury. Praktická část popisuje cestovní kancelář Monoi se zaměřením na zájezdy šité na míru dle potřeb zákazníků. Hodnocení …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the marketing strategy of the travel agency Monoi, divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part defines basic concepts of marketing and strategic marketing, and analyzes the external and internal environment of the company based on professional literature. The practical part describes the travel agency Monoi focusing on tailor-made trips …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Reader: Daniela Vrtišková, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie podniku
Veronika Gazdíková -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Využití sociálních sítí ve firemním prostředí
Filip Dusil -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Využití sociálních sítí ve firemní marketingové komunikaci
Ulyana Shemetova -
Marketingový plán podniku
Radka Zářecká -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková