Edukace minorit se zaměřením na žáky romského etnika – Bc. Hana Štěpánková
Bc. Hana Štěpánková
Bakalářská práce
Edukace minorit se zaměřením na žáky romského etnika
Anotace:
Anotace Práce se zabývá problematikou edukace žáků romského etnika. Mapuje hlavní příčiny školní neúspěšnosti těchto žáků a možnosti kompenzací vývojových nerovnoměrností a jazykového znevýhodnění v současném školském systému.Abstract:
Annotation The Thesis deals with problems in education of pupils of gypsy origin. It pays attention to the main reasons of their school failures and tries to find out possibilities for compensation of evolutionary unevenness as well as language drawbacks in the present educational system.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hy43u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2006
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ