Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století – Mgr. Václav KRAMÁŘ
Mgr. Václav KRAMÁŘ
Doctoral thesis
Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století
comparison of the Conception of Musical Work in the Copyright and Musicological Area of Reflection; About the Contemporary Problems and Forms of Plagiarism in Music in the 20th Century
Abstract:
Práce se zabývá vybranými koncepcemi hudebního díla z pohledu vybraných muzikologických přístupů a autorského práva, následně tyto rozličné přístupy v terminologické rovině porovnává. Dále reflektuje proměny podoby hudebního díla ve 20. století v souvislosti se vznikem nových kompozičních technik a významovými posuny dílčích prvků hudební struktury, rozvojem masové kultury, informačních a výpočetních …moreAbstract:
The thesis deals with the selected conceptions of musical work from the viewpoint of the given musicological approaches and copyright, which are compared on the terminological basis. Then it reflects the changes of the form of musical work in the 20th century in the connection with the development of new techniques of composition and shifts of meaning of the individual aspects of the musical structure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 2. 4. 2013
- Supervisor: Doc. PhDr. Lenka Křupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAMÁŘ, Václav. \textit{Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/1u6h28/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAMÁŘ, Václav. Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.12.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 12. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyDoctoral programme / field:
The Theory and History of Music / The Theory and History of Music
Theses on a related topic
-
Kolektivní správa autorských práv v ČR
Dominika Horová -
Kolektivní správa autorských práv - problematika hudebního\nl{} plagiátu
Benjamin STEJSKAL -
Kolektivní správa práv autorských v oboru výtvarného umění
Kristýna Vysoká -
Kolektivní správa autorských práv v EU
Lenka Čermáková -
Kolektivní správa autorských práv (se zaměřením na smluvní vztahy autorů, umělců a KSP); úloha MKČR ve věcech kolektivní správy práv.
Markéta Špatná -
Aktuální problémy kolektivní správy autorských práv a práv s autorským právem souvisejících
Michael Gora -
Uplatňování autorských práv k hudebním dílům a jejich kolektivní správa
Miloš Petřík -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights