Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol. – Lenka PICKOVÁ
Lenka PICKOVÁ
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol.
Specific learning disabilites for children in primary school.
Anotace:
Bakalářskou práci Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol, jsem zaměřila na problematiku specifických poruch učení u žáků v určité věkové kategorii. Práci jsem rozdělila na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám vývojem dítěte v mladším školním věku, popisuji obecně specifické poruchy učení, jejich klasifikaci, etiologii, diagnostiku a popisuji jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor thesis Specific Learning Disabilites For Children In Primary School, I focused on the issues specific learning disabilites difficulties of students in a particular category. The work is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part I deal with the development of a child at a younger age, generally describe specific learning disabilities, their classification, etiology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petra Potměšilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICKOVÁ, Lenka. Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol.. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
17. 4. 2014