Adéla Vondroušová

Bakalářská práce

Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu

Implementation of green marketing methods for selected company
Anotace:
Cílem práce je vypracovat návrh efektivního využití green marketingu pro firmu Refork. V teoretické části bude green marketing zpracován do obecných souvislostí marketingu a bude představen jako jeden z nástrojů marketingu. Bude tak vymezen teoretický rámec pro praktickou část. Praktická část bude využívat hlavně kvantitativních metod – výzkum pomocí dotazování. V návaznosti na zjištěné informace autorka …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose effective use of green marketing for the company Refork. To define the theoretical framework for the practical part, green marketing is put into the general context of marketing and is introduced as one of the marketing tools. Practical part is compiled using quantitative methods, namely survey research. The author presents their own proposal for the effective use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Oponent: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON