Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie – Bc. Jana NOVOTNÁ
Bc. Jana NOVOTNÁ
Diplomová práce
Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie
The integration of content and didactic knowledge in somatology
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku didaktické znalosti obsahu a jejího přínosu pro učitele somatologie. V teoretické části jsou popsány pojmy, které úzce souvisí s tématem práce. Jedná se hlavně o pojmy současné pedagogiky a oborové didaktiky, kterými jsou pedagogický konstruktivismus, neuropedagogika, didaktická transformace nebo metodika 3A. Dále jsou zde vymezeny aktuální kurikulární dokumenty vzdělávacího …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of pedagogical content knowledge and its benefits for somatology teachers. The concepts closely related to the topic of the thesis are described in the theoretical section. These are mainly the concepts of contemporary pedagogy and departmental didactics which are a pedagogical constructivism, a neuropedagogy, a didactic transformation or a methodology 3A. The current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 22. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Jana. Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro zdravotnické školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě
Žaneta VAJDÍKOVÁ -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Didaktická znalost obsahu učiva a její aplikace ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ
Martin KRUŽICA -
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka: Vnímání profesních počátků v retrospektivě
Jana Jašková -
Didaktická znalost obsahu v tématu druhé světové války na prvním stupni základní školy
Iveta ŘEHOŘOVÁ -
Didaktická znalost obsahu ve výuce němčiny na 2. stupni ZŠ
Kateřina BENISCHOVÁ -
ROZVOJ TECHNOLOGICKO-DIDAKTICKÉ ZNALOSTI OBSAHU U UČITELŮ ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Anna CARBOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva