Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště – Vladimíra Kodajová
Vladimíra Kodajová
Diplomová práce
Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště
Online Marketing Communication of Film Festivals: Comparative analysis of the Karlovy Vary IFF and the Summer Film School Uherské Hradiště
Anotace:
Sociální sítě se staly jednou z nejúspěšnějších forem online marketingu. Rostoucí trend byl zaznamenán u sociální sítě Instagram, což se projevilo také v komunikaci filmových festivalů. Řada z nich má svůj instagramový profil a hledá možné cesty pro zefektivnění této formy komunikace. Proto je cílem této diplomové práce představit online marketingovou komunikaci na Instagramu dvou významných českých …víceAbstract:
Social networks have become one of the most successful forms of online marketing. A growing trend was noted with the social network called Instagram, which was also reflected in the communication of film festivals. Many of them have their own Instagram profile and look for possible ways to make this form of communication more efficient. Therefore, the aim of this thesis is to present the online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Vojtěch Kouba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KODAJOVÁ, Vladimíra. \textit{Online marketingová komunikace filmových festivalů: Srovnávací analýza MFF Karlovy Vary a Letní filmové školy Uherské Hradiště}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/1upbeh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Filmový festival Fakulty informatiky Masarykovy univerzity v online formě během pandemie
Miroslav Šálek -
Přesun filmového festivalu do online prostoru: Případová studie Academia Film Olomouc
Lucie ZELENÁ -
Management fyzického a online filmového festivalu
Alice Teslíková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova