Activities for Teaching English to Children with Special Needs – Mgr. Kamila Roszak, lic.
Mgr. Kamila Roszak, lic.
Diplomová práce
Activities for Teaching English to Children with Special Needs
Activities for Teaching English to Children with Special Needs
Anotace:
Diplomová práce pojednává o aktivitách provázených pohybem ve výuce angličtiny dětí se specifickými poruchami učení (SPU) a poruchami pozornosti (ADHD). Cílem této práce je ukázat, jak tyto aktivity fungují ve vyučování anglického jazyka. Teoretická část je zaměřena na teorie a metody. Vysvětluji možné důvody pro potíže při učení a poukazuji na aktivity provázené pohybem jako na pomocné a účinné. Tato …víceAbstract:
The work deals with the topic concerning Activities with element of movement for teaching English to children with special needs, that is students with special learning disabilities (SLD) and attention deficit hyperactive disorder (ADHD). The objective of the thesis is to show, how movement activities work with SLD and regular students. The theoretical part of the thesis focuses on theories and methods …víceKeywords
Poruchy učení specifické poruchy učení (SPU) styly učení Cvičení Mozku celková fyzická odpověď (TPR) mozek hemisféry lateralita věda vědecké důkazy neurologie kinestetický pohyb pozornost Learning disabilities special learning disabilities (SLD) Learning Style model Brain Gym Total Physical Response (TPR) brain hemispheres laterality scientific scientific evidence neuroscience kinaesthetic movement attention.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rh1ur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
How to make english lessons more enjoyable for students with SLD
Iva Všetíčková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ -
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka