Aneta Lukáčová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Tipsport

Marketing strategy of betting agency Tipsport a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií sázkové kanceláře Tipsport a.s., která je lídrem mezi sázkovými kanceláři v České republice. Cílem práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení na zlepšení stávajících marketingových aktivit na základě vlastního dotazníkového šetření. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of a betting agency Tipsport a.s., which is a leader among betting agencies in the Czech Republic. The aim of this bachelor is to analyse the current marketing strategy of Tipsport a.s., evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities based on own survey. The theoretical part summarizes main theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Denisa Dočekalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46141