Bc. Kateřina Širillová

Bakalářská práce

Manuál pro konkrétní školu

Design manual
Anotace:
Corporate identity je vyjádření firemního stylu, image nebo firemní kultury, která se projevuje vnějším vystupováním firmy ke svému okolí a k zákazníkům. Tvoří ji grafický designér a její využívání definuje grafickým manuálem. Jedná se o graficky zpracovanou vizuální tvář firmy nebo organizace. Corporate identity obsahuje v první řadě logo (značku), dále barvená schémata, písma a fonty, layout jednotlivých …více
Abstract:
Corporate identity is an expression of style of corporations, their image or their culture, which is demonstrated by acting of the corporation towards their environs and towards their clients. It is created by graphical designer and its usage is defined by graphical manual. It presents a graphically elaborated image of a firm or an organization. Corporate identity embrace first of all a logo (label …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2012
  • Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Eliška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta