Tereza Hofmanová

Diplomová práce

Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti

The Use of Social Networks in a Marketing Strategy of a FMCG Company
Anotace:
Tato diplomové práce nastiňuje možnosti, jak mohou FMCG firmy efektivně integrovat sociální sítě do svého marketingového mixu a jaké mají možnosti měření úspěšnosti využití sociálních sítí. První kapitola vymezuje koncept sociálních sítí a jejich hlavní výhody z hlediska firemního marketingu a představuje hlavní sociální sítě ve světě a v České republice. Druhá kapitola je zaměřena na možnosti marketingového …více
Abstract:
This diploma thesis outlines the ways of efficient marketing use and performance measurement of social networks by FMCG companies. The first chapter defines the concewpt of social networks, describes their benefits for company marketing and introduces the major world and Czech social networks. The second chapter is dedicated to the current most important social network, Facebook. The sub-chapters are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Ondřej Tyl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29691

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod