Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti – Tereza Hofmanová
Tereza Hofmanová
Diplomová práce
Využití sociálních sítí v marketingové strategii FMCG společnosti
The Use of Social Networks in a Marketing Strategy of a FMCG Company
Anotace:
Tato diplomové práce nastiňuje možnosti, jak mohou FMCG firmy efektivně integrovat sociální sítě do svého marketingového mixu a jaké mají možnosti měření úspěšnosti využití sociálních sítí. První kapitola vymezuje koncept sociálních sítí a jejich hlavní výhody z hlediska firemního marketingu a představuje hlavní sociální sítě ve světě a v České republice. Druhá kapitola je zaměřena na možnosti marketingového …víceAbstract:
This diploma thesis outlines the ways of efficient marketing use and performance measurement of social networks by FMCG companies. The first chapter defines the concewpt of social networks, describes their benefits for company marketing and introduces the major world and Czech social networks. The second chapter is dedicated to the current most important social network, Facebook. The sub-chapters are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Ondřej Tyl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Internetový marketing
Filip Blahout