Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování. – Martina BRTNICKÁ
Martina BRTNICKÁ
Bachelor's thesis
Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.
Discounts as a marketing tool influencing the purchasing behavior.
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá slevami jako marketingovým nástrojem ovlivňující nákupní chování se zaměřením na zákazníky společnosti Body Basics. Práce je rozdělena do dvou částí: na teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy, které jsou následně využité v praktické části: marketingový mix, komunikační mix, definice principu integro-vaných …moreAbstract:
The presenting bachelour thesis is focused on discounts as a marketing tool influencing the customer behaviour of the customers of Body Basics. The bachelour thesis is devided into two parts: a theoretical and a practical one. The theoretical part, based on the academic literature. Defines basic concepts, which are subsequently used in the practical part: marketing mix, communications mix, a definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
18737
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRTNICKÁ, Martina. \textit{Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1v2tq6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRTNICKÁ, Martina. Slevy jako marketingový nástroj ovlivňující nákupní chování.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová