DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování – Bc. Petr Neuwirth
Bc. Petr Neuwirth
Diplomová práce
DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování
DMO and destination marketing - task, activities, funding
Anotace:
Předmětem diplomové práce „DMO a destinační marketing - úkoly, aktivity, financování“ je identifikovat marketingové aktivity, které mohou zefektivnit fungování systému cestovního ruchu, zjistit, zda je jednotlivé řídící instituce implementují pro správu vlastních destinací a kolik finančních prostředků vynakládají na zajištění těchto marketingových procesů. Teoretická část definuje pojmy destinační …víceAbstract:
The goal of submitted diploma thesis "DMO and destination marketing - tasks, activities, funding" is to identify the marketing activities that can improve functioning of the tourism industry, to determine whether individual governing institutions implement them for managing their own destinations and how much money expend for realizing these marketing processes. The theoretical part defines the terms …víceKlíčová slova
organizace destinačního managementu destinační management destinační marketing marketingové aktivity destinace cestovní ruch spolupráce financování aktivit destination management organization destination management destination marketing marketing activities destination tourism cooperation financing of activities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zi7g8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Repík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková