Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči – PhDr. Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
Doctoral thesis
Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Special needs Teachers Approaches to Support of Pupils with Specific Language Impairments
Abstract:
Tématem disertační práce je problematika specificky narušeného vývoje řeči. Hlavním cílem práce je analýza možností podpory žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V teoretické části práce jsou prezentovány poznatky, které posloužily jako východisko pro výzkumné šetření, jež proběhlo ve dvou etapách. V etapě první byla terapie specificky narušeného vývoje řeči analyzována z pohledu logopedů …moreAbstract:
The theme of the doctoral dissertation is the problematics of the specific language impairment. The main object of the doctoral dissertation is to analyse the possibilities of the support of pupils with specific language impairment. In the teoretical part are presented the findings which served as a base of the realization of the research that was divided into two phases. During the first phase the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qcyvn/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOČKOVÁ, Barbora. \textit{Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/1vigie/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ