Ondřej Doležal

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza vybrané společnosti

Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je kvalitní zpracování marketingové situační analýzy vybrané energetické společnosti, konkrétně společnosti ČEZ, a.s. Vyhotovení analýzy společnosti umožní lépe plánovat své marketingové aktivity a obstát tak v konkurenčním prostředí. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy vztahující se k marketingu jako celku a dále teoretická východiska potřebná pro vyhotovení …more
Abstract:
The aim of my thesis is to create an educated description of marketing situational analysis of selected energy company - ČEZ, Inc. The analysis should help the company to better plan its marketing activities and thus succeed in a competitive environment. The theoretical part deals with basic concepts related to marketing as a whole and theoretical background needed for the completion of marketing situational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2017
  • Supervisor: Petr Svoboda
  • Reader: Pavel Čejka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53256

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management