Umělec jako respondent na internetové síti a jeho sebeprezentace online – Bc. Jindřiška Malafová
Bc. Jindřiška Malafová
Diplomová práce
Umělec jako respondent na internetové síti a jeho sebeprezentace online
The artist as a respondent on the Internet and his online self-promotion
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tvorbou současného britského umělce, nakladatele, spisovatele a technologa Jamese Bridla. Zkoumá jeho široké zaměření a na vybrané tvorbě představuje propojení a využití moderních informačních technologií a jejich roli v rámci umělcovy sebeprezentace. V první části překládá a vysvětluje souhrn používaných výrazů Jamesem Bridlem. Další kapitoly jsou věnovány vybrané …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of contemporary British artist, Publisher, writer and technologist James Bridel. Examines its broad focus and also represents on a selected formation the connection and use of modern information technologies and communication technologies and their role in artist's selfpresentation. The first part presents and explains the summary of terms used by James Bridle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i6dau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marcela Zemanová, František Thun-Hohenstein (1809-1870). Biografie šlechtice v kontextu proměn společnosti 19. století. Předkládaná disertační práce je první ucelenou biografií hraběte Františka Thun-Hohensteina (1809-1870), jednoho z nejdůležitějších představitelů českého uměleckého života 2. třetiny 19. století. Práce sleduje dva hlavní okruhy zájmu. Prvním je Thunova soukromá sféra, kde se zabývá jeho dětstvím, výchovou, vzděláním a cestováním v kontextu rodinných strategií. Nejdůležitějším momentem je pak Thunův mesaliační sňatek.který uzavřel roku 1846 a jehož následkem pozbyl jako prvorozený dědické právo na rodinný fideikomis.Druhou linií, kterou práce sleduje, je veřejné působení Františka Thuna. Jsou zmíněny Thunovy aktivity v sociální a filantropické oblasti a jeho politická kariéra v době předbřeznové a během revoluce roku 1848. Největší pozornost však autorka věnuje Thunově činnosti v oblasti výtvarného umění a památkové péče.
Marcela ZEMANOVÁ -
Výstavy a symposia „Hi-Tech/Umění“ v Brně v letech 1992 – 1997 v kontextu výstav umění nových médií v České republice
Eliška Fajkusová -
Definování jednotlivých proudů, komunit, skupin a manifestů v rámci videoartu v období let 1970 - 1990 v Čechách
Kristýna Suchánková -
Udílení cen v českém výtvarném umění a jejich role v podpoře umělců
Kateřina Pencová -
Zkoumání manažerských modelů a jejich specifik v oblasti veřejných muzeí umění v ČR
Alexander Nuridzhanov -
Grantová politika vybraných statutárních měst v ČR v oblasti kultury z procesního hlediska: Brno, Olomouc, Ostrava
Petra Trubinská -
Audio dokumentaristika v zrcadle International Feature Conference. Rozvoj mezinárodní audio komunity v kontextu soutěžních i nesoutěžních přehlídek.
Tereza Reková -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová