Bc. Monika MUSIOLOVÁ
Master's thesis
Games as a Method of Learning English
Games as a Method of Learning English
Abstract:
The aim of the diploma thesis is focused on games as one of the possible methods of learning English. Theoretical part will summarize existing knowledge and evidence from relevant sources. Practical part is based on questionnaires and surveys which analyse games or activities that are applied in widely common used students? books and teachers? books ? the New Headway 3rd edition; the New English File …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá hrami jako metodou výuky anglického jazyka. V teoretické části budou shrnuty dosavadní poznatky z relevantní literatury. V praktické části jsou analyzovány dotazníkovým šetřením hry a jejich použití ve výuce, stejně tak názory studentů a učitelů. Pozornost je také věnována hrám a aktivitám v učebnicích a příručkách pro učitele ve dvou nejrozšířenějších publikacích New English …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Accessible from:: 22. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MUSIOLOVÁ, Monika. Games as a Method of Learning English. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / English Language and Literature
Theses on a related topic
-
Rozvoj pohybových kompetencí a motivace k pohybovým aktivitám v předškolním věku/motivace rodičů a úroveň pohybových kompetencí jejich dětí
Pavel IVANIUK -
Pohybová motivace v kiontextu sedavé společnosti
Karel Hřebačka -
Pohybová aktivita, spokojenost a motivace návštěvníků fitness centra
Zdeněk PEJŘIMOVSKÝ -
Motivace k pohybovým aktivitám jako součást pohybové gramotnosti u žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Simona HROCHOVÁ -
Etická výchova v Německu Učebnice Ethikunterricht – podněty pro české učitele
Petr Čollák -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Učebnice matematiky na druhém stupni základní školy z pohledu začínajícího učitele
Kateřina KOSOVÁ -
Jak učebnice ovlivňují styl výuky učitele?
Tereza Moravcová