Bauhaus jako východisko k výuce fotografie dětí a dospívajících – BcA. Daniela Martinová
BcA. Daniela Martinová
Diplomová práce
Bauhaus jako východisko k výuce fotografie dětí a dospívajících
Bauhaus as an inspiration for teaching photography to children and young people
Anotace:
Tato práce nabízí didaktický podklad pro výuku fotografie vycházející z principů výuky úvodního kurzu výtvarné školy Bauhaus. V jeho koncepci se zaměřuje na rozvoj vizuální gramotnosti a integraci prožitků a smyslů do výuky. Materiál je určen pro estetickou výchovu, ale může být využit i v průřezových tématech osobnostního rozvoje, sociální výchovy a mimoškolních aktivitách. Pomáhá rozvíjet osobnost …víceAbstract:
This work offers a didactic basis for teaching photography based on the principles of the Bauhaus art school introductory course. In its conception, it focuses on the development of visual literacy and the integration of experience and the senses into the teaching. The material is designed for aesthetic education, but it can also be used in cross-curricular topics of personal development, social education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dbsrl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Kateřina Radoš Minaříková
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství estetické výchovy pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rytmická gramotnost jako předpoklad hudební zralosti. Rytmická cvičení pro ZŠ a SŠ
Jan Podlena -
Estetická výchova komiksem v knihovně
Jana Jakeschová -
Filmová/audiovizuální výchova na pomezí výchovy literární a estetické: Možný rozvoj divácké gramotnosti kombinací britského modelu a naratologických hledisek.
Kristýna Kosová