Anna PILNAJOVÁ

Bachelor's thesis

Politický marketing na sociálních sítích

Political marketing on social networking websites
Abstract:
Bakalářská práce ?Politický marketing na sociálních sítích? zkoumá úlohu sociální sítě Facebook v předvolebních kampaních v krajských volbách v Ústeckém kraji. Je rozdělena do dvou základních částí. Teoretická část definuje politický marketing, sociální sítě a specifika krajských voleb v Ústeckém kraji v roce 2012. Hlavním záměrem praktické části je aplikace marketingového mixu na předvolební jednání …more
Abstract:
The thesis ?Political Marketing on social networking websites? examines the role of social networking website Facebook in election campaigns during regional elections in 2012. It is divided into two main parts. The theoretical part defines political marketing, social networking websites and specifics of regional elections in the region of Ústí nad Labem in 2012. The main aim of the practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lukáš Novotný, M.A. PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PILNAJOVÁ, Anna. Politický marketing na sociálních sítích. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty od Philosophy

Bachelor programme / field:
Philosophy / Filozofie + Společenské vědy