Analýza Prague Food Festivalu a dalších aktivit s ním spojených – Ing. Radek Tuček
Ing. Radek Tuček
Diplomová práce
Analýza Prague Food Festivalu a dalších aktivit s ním spojených
Analysis of the event Prague Food Festival and other connected activities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu Prague Food Festivalu a zjišťuje, zda a jaká doporučení pořadatelům food festivalů obecně lze z uvedené analýzy vyvodit. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, provádí deskripci komunikačních kanálů i jednotlivých strategií, se kterými je možno se marketingu setkat. Praktická část metodou deskripce představuje dosavadní …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of Prague Food Festival and determines whether and what recommendations for organizers of food festivals in general can be drawn from this analysis. The theoretical part defines the concepts of marketing and marketing communications, describes communication channels and individual strategies that coud be encountered. The practical part of my study presents the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9128/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TUČEK, Radek. \textit{Analýza Prague Food Festivalu a dalších aktivit s ním spojených}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vzsf5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná