Analýza Prague Food Festivalu a dalších aktivit s ním spojených – Ing. Radek Tuček
Ing. Radek Tuček
Master's thesis
Analýza Prague Food Festivalu a dalších aktivit s ním spojených
Analysis of the event Prague Food Festival and other connected activities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu Prague Food Festivalu a zjišťuje, zda a jaká doporučení pořadatelům food festivalů obecně lze z uvedené analýzy vyvodit. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací, provádí deskripci komunikačních kanálů i jednotlivých strategií, se kterými je možno se marketingu setkat. Praktická část metodou deskripce představuje dosavadní …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of Prague Food Festival and determines whether and what recommendations for organizers of food festivals in general can be drawn from this analysis. The theoretical part defines the concepts of marketing and marketing communications, describes communication channels and individual strategies that coud be encountered. The practical part of my study presents the history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9128/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Komunikační mix vybrané značky na českém trhu
Andrea Kuthanová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná