Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh – Barbora Hančlová
Barbora Hančlová
Bakalářská práce
Marketingová analýza uvedení nového vozu ŠKODA AUTO, a.s. na trh
Marketing analysis of the launch of the new model of SKODA AUTO a. s. on the market
Anotace:
Tato práce je zaměřena na marketingové aktivity společnosti ŠKODA AUTO a.s. v rámci uvedení modelu ŠKODA SCALA na trh. Práce popisuje a charakterizuje marketing, marketingovou analýzu a detailněji popisuje marketingový mix spolu s komunikační politikou. Cílem práce je zjistit, jak efektivně působila marketingová kampaň vozu ŠKODA SCALA na cílový segment zákazníků. Práce navrhuje zlepšení marketingové …víceAbstract:
This thesis is aimed towards marketing activities of SKODA AUTO a.s. regarding to the launch of new SKODA SCALA on market. It’s describing marketing, marketing analysis and detailed marketing mix with the promotional policy. Aim of this thesis is to find out how effective was the marketing campaign of SKODA SCALA car on targeted segment of customers. This study is proposing improvement of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kulhavá, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA
Název
Vložil
Vloženo
Práva