Bc. Jana Janečková

Bachelor's thesis

Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.

Mediaplan advertising campaign - seasonal plan of spa Poděbrady
Abstract:
V teoretické části se zabývám problematikou mediálního plánování, segmentací trhu, výběru jednotlivých médií a rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem a dále popisuji jednotlivé mediatypy. V praktické části se pak věnuji popisu marketingových cílů Lázní Poděbrady, a.s., kterých chtějí dosáhnout pomocí nástrojů komunikačního mixu. Dále se věnuji mediaplánu pro rok 2010 a 2011 a kvalitativnímu …more
Abstract:
Theoretical part is consider of problematic of medial planning, market segmentation, selection of several media, difference between quantitative and qualitative research and than desricption of media types. The practical part is devoted to the description of marketing objectives of spa Poděbrady, which they want to achiave with implement of communication mix. Next one is Media plan for year 2010 and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní