Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s. – Bc. Jana Janečková
Bc. Jana Janečková
Bachelor's thesis
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Mediaplan advertising campaign - seasonal plan of spa Poděbrady
Abstract:
V teoretické části se zabývám problematikou mediálního plánování, segmentací trhu, výběru jednotlivých médií a rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem a dále popisuji jednotlivé mediatypy. V praktické části se pak věnuji popisu marketingových cílů Lázní Poděbrady, a.s., kterých chtějí dosáhnout pomocí nástrojů komunikačního mixu. Dále se věnuji mediaplánu pro rok 2010 a 2011 a kvalitativnímu …moreAbstract:
Theoretical part is consider of problematic of medial planning, market segmentation, selection of several media, difference between quantitative and qualitative research and than desricption of media types. The practical part is devoted to the description of marketing objectives of spa Poděbrady, which they want to achiave with implement of communication mix. Next one is Media plan for year 2010 and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nmp5f/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
Tereza Kučerová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb
Barbora Jungová