Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s. – Bc. Jana Janečková
Bc. Jana Janečková
Bakalářská práce
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Mediaplan advertising campaign - seasonal plan of spa Poděbrady
Anotace:
V teoretické části se zabývám problematikou mediálního plánování, segmentací trhu, výběru jednotlivých médií a rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem a dále popisuji jednotlivé mediatypy. V praktické části se pak věnuji popisu marketingových cílů Lázní Poděbrady, a.s., kterých chtějí dosáhnout pomocí nástrojů komunikačního mixu. Dále se věnuji mediaplánu pro rok 2010 a 2011 a kvalitativnímu …víceAbstract:
Theoretical part is consider of problematic of medial planning, market segmentation, selection of several media, difference between quantitative and qualitative research and than desricption of media types. The practical part is devoted to the description of marketing objectives of spa Poděbrady, which they want to achiave with implement of communication mix. Next one is Media plan for year 2010 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nmp5f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
Dana Komosná -
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
Tereza Kučerová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
Blanka Matějková -
Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb
Barbora Jungová