Bc. Jana Janečková

Bakalářská práce

Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.

Mediaplan advertising campaign - seasonal plan of spa Poděbrady
Anotace:
V teoretické části se zabývám problematikou mediálního plánování, segmentací trhu, výběru jednotlivých médií a rozdíly mezi kvantitativním a kvalitativním výzkumem a dále popisuji jednotlivé mediatypy. V praktické části se pak věnuji popisu marketingových cílů Lázní Poděbrady, a.s., kterých chtějí dosáhnout pomocí nástrojů komunikačního mixu. Dále se věnuji mediaplánu pro rok 2010 a 2011 a kvalitativnímu …více
Abstract:
Theoretical part is consider of problematic of medial planning, market segmentation, selection of several media, difference between quantitative and qualitative research and than desricption of media types. The practical part is devoted to the description of marketing objectives of spa Poděbrady, which they want to achiave with implement of communication mix. Next one is Media plan for year 2010 and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní